Forum TheWither

forum strony www.thewither.dbv.pl

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

www.thewither.dbv.pl

#1 2010-11-04 17:22:39

 kruk445566

Biały Wilk

Zarejestrowany: 2010-11-03
Posty: 18
Punktów :   
LvL:: 50
: Geralt Rules
Strona:: Zakon
Zbroja:: Kruka
Akt:: *Przeszedłem grę*

Oborna Kear Morhen

Zadanie:pokonać napastników
Nagroda:zbroja,miecz,księga Jaskółki
1.Chwytamy za miecz z manekina ćwiczebnego i toczymy pierwszą walkę z bandytami na dziedzińcu.
Gdy wrogowie zostaną pokonani, podbiegamy do gruzowiska, przy którym stoją wiedźmini u Triss.
Kiedy zostanie ono usunięte, biegniemy za nimi na taras.
2.Ponieważ droga ucieczki zostaje odcięta, musimy utorować sobie drogę na mur, by przez zrujnowaną
wieżę dostać się na wewnętrzny dziedziniec. Gdy tam dotrzemy i pokonamy wszystkich przeciwników
otwieramy bramę za pomocą kołowrotu.

                      nie mam czasu by napisać teraz całość więc w następnym poście w tym temacie dokończę to.

Offline

 

#2 2010-11-05 19:09:18

 kruk445566

Biały Wilk

Zarejestrowany: 2010-11-03
Posty: 18
Punktów :   
LvL:: 50
: Geralt Rules
Strona:: Zakon
Zbroja:: Kruka
Akt:: *Przeszedłem grę*

Re: Oborna Kear Morhen

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#3 2010-11-05 19:10:01

 kruk445566

Biały Wilk

Zarejestrowany: 2010-11-03
Posty: 18
Punktów :   
LvL:: 50
: Geralt Rules
Strona:: Zakon
Zbroja:: Kruka
Akt:: *Przeszedłem grę*

Re: Oborna Kear Morhen

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#4 2010-11-05 19:19:27

 kruk445566

Biały Wilk

Zarejestrowany: 2010-11-03
Posty: 18
Punktów :   
LvL:: 50
: Geralt Rules
Strona:: Zakon
Zbroja:: Kruka
Akt:: *Przeszedłem grę*

Re: Oborna Kear Morhen

Teraz dokończę tamten post:
3.Otrzymujemy eliksiry: Jaskółkę oraz Grom. Słuchamy instrukcji Vesemira, pijemy Grom i razem z Leo wchodzimy do wnętrza twierdzy.
4.Walcząc z kolejnymi grupami przeciwników, torujemy sobie drogę do zejścia do laboratorium. Gdy tam
docieramy, napastnicy odgradzają się od nas magiczną barierą, odcinając jednocześnie drogę powrotną.
5.Leo mówi nam, jak przypomnieć sobie Znak Aard i wykorzystać go, by oczyścić drogę powrotną.
Gdy wracamy, okazuje się, że trzeba bronić się w dwóch miejscach jednocześnie.
*Zostajemy z Vesemirem, lub idziemy z Triss i Leo*

Offline

 

#5 2010-11-05 19:22:15

 kruk445566

Biały Wilk

Zarejestrowany: 2010-11-03
Posty: 18
Punktów :   
LvL:: 50
: Geralt Rules
Strona:: Zakon
Zbroja:: Kruka
Akt:: *Przeszedłem grę*

Re: Oborna Kear Morhen

*Zostajemy z Vesemirem*
Walczymy z Przerazą.
Aby ją pokonać musimy uderzyć w dzwon a następnie w dwa kotły
oblężnicze i zaatakować Przerazę i tak w kółko aż padnie

Offline

 

#6 2010-11-05 19:25:38

 kruk445566

Biały Wilk

Zarejestrowany: 2010-11-03
Posty: 18
Punktów :   
LvL:: 50
: Geralt Rules
Strona:: Zakon
Zbroja:: Kruka
Akt:: *Przeszedłem grę*

Re: Oborna Kear Morhen

*Idziemy z Triss i Leo*
Walczymy z magiem Savollą.
Aby go pokonać musimy zabić bandytów
obok niego a potem zająć się nim.

Offline

 

#7 2010-11-05 19:29:48

 kruk445566

Biały Wilk

Zarejestrowany: 2010-11-03
Posty: 18
Punktów :   
LvL:: 50
: Geralt Rules
Strona:: Zakon
Zbroja:: Kruka
Akt:: *Przeszedłem grę*

Re: Oborna Kear Morhen

6.Po walce biegniemy do laboratorium. Leo nie żyje.
7.Wykonujemy zadanie Eliksir dla Triss(inny temat)
8.Idziemy na pogrzeb Leo
*Koniec Prologu*

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.geobackupzar.pun.pl www.twelvesky2.pun.pl www.streetball.pun.pl www.szefowe.pun.pl www.stosunki07.pun.pl