forum strony www.thewither.dbv.pl
Biały Wilk
Zadanie:pokonać napastników
Nagroda:zbroja,miecz,księga Jaskółki
1.Chwytamy za miecz z manekina ćwiczebnego i toczymy pierwszą walkę z bandytami na dziedzińcu.
Gdy wrogowie zostaną pokonani, podbiegamy do gruzowiska, przy którym stoją wiedźmini u Triss.
Kiedy zostanie ono usunięte, biegniemy za nimi na taras.
2.Ponieważ droga ucieczki zostaje odcięta, musimy utorować sobie drogę na mur, by przez zrujnowaną
wieżę dostać się na wewnętrzny dziedziniec. Gdy tam dotrzemy i pokonamy wszystkich przeciwników
otwieramy bramę za pomocą kołowrotu.
nie mam czasu by napisać teraz całość więc w następnym poście w tym temacie dokończę to.
Offline
Biały Wilk
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Biały Wilk
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Biały Wilk
Teraz dokończę tamten post:
3.Otrzymujemy eliksiry: Jaskółkę oraz Grom. Słuchamy instrukcji Vesemira, pijemy Grom i razem z Leo wchodzimy do wnętrza twierdzy.
4.Walcząc z kolejnymi grupami przeciwników, torujemy sobie drogę do zejścia do laboratorium. Gdy tam
docieramy, napastnicy odgradzają się od nas magiczną barierą, odcinając jednocześnie drogę powrotną.
5.Leo mówi nam, jak przypomnieć sobie Znak Aard i wykorzystać go, by oczyścić drogę powrotną.
Gdy wracamy, okazuje się, że trzeba bronić się w dwóch miejscach jednocześnie.
*Zostajemy z Vesemirem, lub idziemy z Triss i Leo*
Offline
Biały Wilk
*Zostajemy z Vesemirem*
Walczymy z Przerazą.
Aby ją pokonać musimy uderzyć w dzwon a następnie w dwa kotły
oblężnicze i zaatakować Przerazę i tak w kółko aż padnie
Offline
Biały Wilk
*Idziemy z Triss i Leo*
Walczymy z magiem Savollą.
Aby go pokonać musimy zabić bandytów
obok niego a potem zająć się nim.
Offline
Biały Wilk
6.Po walce biegniemy do laboratorium. Leo nie żyje.
7.Wykonujemy zadanie Eliksir dla Triss(inny temat)
8.Idziemy na pogrzeb Leo
*Koniec Prologu*
Offline